Logo Przewdonik Katolicki

Wylewanie reklam z kąpielą

Piotr Wójcik
fot. ADAM JANKOWSKI/POLSKA PRESS-GALLO IMAGES

Podatek od reklam rozwiązuje część problemów, ale tworzy też mnóstwo nowych. Żeby opodatkować Google’a i Facebooka, nie trzeba przy tym pognębiać kin i prasy papierowej.

Protest mediów odbił się szerokim echem w całej Polsce. Żeby uczciwie ocenić proponowany przez rządzących podatek od reklam, należy jednak odłożyć na bok polskie swady i spory i sięgnąć do projektu ustawy. A z niej wynika jasno, że rządzący zabrali się do załatwienia realnego problemu w sposób urągający rozsądkowi. Polski podatek od reklam zamiast zreformować „reklamozę” w polskich mediach, może wiele z tych mediów wbić w ziemię. To modelowe wylanie dziecka z kąpielą.

PK-8.jpg

Pełna treść artykułu w Przewodniku Katolickim 8/2021, na stronie dostępna od 24.03.2021

Komentarze

Zostaw wiadomość

 Security code

Komentarze - Facebook

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki