Logo Przewdonik Katolicki

WWW

Magdalena Woźniak
Fot.

W Internecie pojawia się coraz więcej serwisów informacyjnych. Przeważnie są to strony internetowe, na których zamieszczane są teksty publikowane w prasie bądź oparte na wiadomościach z dzienników telewizyjnych. Dziś prócz tradycyjnej metody opisywania wydarzeń przez dziennikarzy, istnieje możliwość, by osobiście dodać newsa. To wszystko dzięki powstałemu, z ramienia portalu...

W Internecie pojawia się coraz więcej serwisów informacyjnych. Przeważnie są to strony internetowe, na których zamieszczane są teksty publikowane w prasie bądź oparte na wiadomościach z dzienników telewizyjnych.

Dziś prócz tradycyjnej metody opisywania wydarzeń przez dziennikarzy, istnieje możliwość, by osobiście dodać newsa. To wszystko dzięki powstałemu, z ramienia portalu Interia, serwisowi www.polskalokalna.pl.

Polska lokalna to zbiór informacji z poszczególnych regionów. Klikając na mapie w odpowiedni obszar, możemy śledzić bieżące wiadomości z danego województwa. Poprzez listę najczęściej czytanych artykułów dowiemy się, czym interesują się internauci. Zadziwiający, a zarazem bardzo satysfakcjonujący jest fakt, iż na stronie startowej nie ma banerów reklamowych. Przypuszczalnie jest to spowodowane niezbyt dużą popularnością strony, która nie zyskała jeszcze odpowiedniej renomy. Serwis jest uporządkowany i czytelny, a dominujące białe i czerwone barwy narodowe tworzą harmonijną całość.

www.polskalokalna.pl.

Komentarze

Zostaw wiadomość

Komentarze - Facebook

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki