Gnieźnieńska Caritas powołała do życia elitarny klub ,,Ambasadorów Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej”. Jak tłumaczy dyrektor organizacji i zarazem inicjator przedsięwzięcia ks. Jacek Dziel, klub ma skupiać przedsiębiorców wspierających charytatywne działania Caritas oraz upowszechniać zasady społecznej odpowiedzialności i etyki w biznesie. – Mamy nadzieję, że klub ten będzie czymś na kształt wizytówki promującej wspomniane wartości. Liczymy również na to, że pomoże w integracji środowiska przedsiębiorców i tym samym ułatwi im wzajemne kontakty i nawiązanie ewentualnej współpracy – tłumaczy ks. Jacek Dziel.
Uroczysta inauguracja klubu ,,Ambasadorów Archidiecezji Gnieźnieńskiej” miała miejsce 13 czerwca w Poznaniu, podczas piątego spotkania partnerów biznesowych organizacji. Pierwsze tytuły Ambasadorów otrzymały firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. z Poznania, MEDICOLUX Sp. z o.o. z Katowic, INNOMED® Jan Namysł z Poznania, WATIN LEASING & FINANCE S.A. z Jelonka k. Poznania, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z Gniezna, SHOW-TIME Music Production z Poznania oraz PLASTIVAN Sp. z o.o. z Biskupic Wielkopolskich. Gnieźnieńska Caritas ma nadzieję, że powyższe grono będzie się szybko powiększać i że przynależność do niego przyniesie przedsiębiorcom nie tylko satysfakcję, ale i wymierne korzyści.