Logo Przewdonik Katolicki

Vademecum wiedzy na temat reklamy w Google. Przeczytaj i stwórz skuteczną promocję

| 29.11.22r
MATERIAŁ SPONSORA

Chociaż wyszukiwarka Google od dawna cieszy się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców, którzy szukają efektywnej metody marketingowej, wciąż większość z nich nie posiada odpowiedniej wiedzy na temat najpotężniejszego narzędzia do promowania firm. Zachęcamy więc do lektury artykułu, z którego dowiesz się, w jaki sposób zwiększyć skuteczność promocji biznesu w miejscu, gdzie zagląda nawet kilka milionów Polaków dziennie.

Dwie ścieżki dotarcia do rzeszy nowych Klientów: pozycjonowanie stron i Google Ads

 

Wyszukiwarka Google to jedno z nielicznych narzędzi marketingowych, które nie zamyka się na wyłącznie jedną ścieżkę efektywnego docierania do potencjalnych partnerów biznesowych. Chociaż za główny kanał od lat uznawane jest pozycjonowanie stron internetowych, gigant zza Oceanu ma w swojej ofercie również coś, co z pewnością zadowoli nieco mniej cierpliwych reklamodawców. W przeciwieństwie do SEO, kampanie Google Ads dają natychmiastowy efekt widoczności w sekcji płatnej wyszukiwarki. Nie musisz jednak wybierać pomiędzy jedną, a drugą metodą. Od lat wiadomo, że najefektywniejszym sposobem odnalezienia Klientów online będzie połączenie SEO z Google Ads. W trakcie, gdy pozycjonowanie jest dopasowywane do algorytmu wyszukiwarki, Ads pojawia się w najbardziej strategicznych miejscach tego narzędzia, pozyskując dla Ciebie cenne kliknięcia od dziesiątek, a nawet i setek internautów zainteresowanych Twoją ofertą.

 

„Reklamodawca decydujący się na uruchomienie pozycjonowania stron internetowych, powinien uzbroić się w cierpliwość. Działania SEO wykonywane zgodnie z zalecaną przez Google sztuką, mogą trwać od kilku do nawet kilkunastu tygodni, zanim przyniosą oczekiwane wcześniej wyniki. Jest to podyktowane przede wszystkim koniecznością dopasowania serwisu pod algorytm i kilkoma innymi czynnikami, takimi jak: konkurencyjność, historia portalu, blokady ręczne lub filtry Google czy nawet kolejne aktualizacje całego ekosystemu wyszukiwarki.”

 

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

 

Marketingowe tricki na większą skuteczność reklam w Google. Oto porady ekspertów

 

Do ogłoszenia pełnego sukcesu marketingu w wyszukiwarce Google, wypadałoby móc pochwalić się obecnością na pierwszej stronie z wynikami prezentowanymi dla konkretnych fraz kluczowych. Tylko w tym miejscu będziesz w stanie wykorzystać ogromny potencjał sprzedażowy narzędzia, z którego w samej Polsce korzysta nawet kilka milionów unikalnych użytkowników dziennie. Aby dostać się do TOP 10 zestawienia organicznego bądź na szczyt karuzeli płatnej sekcji Ads, zwróć szczególną uwagę na kwestię dopasowania do wymagań algorytmu w obu tych kanałach. Cenną wskazówką dla przedsiębiorców może okazać się fakt konieczności posiadania responsywnego portalu – obowiązkowego w pozycjonowaniu stron oraz oczekiwanego przez Klientów również w przypadku linków sponsorowanych Google Ads. Bazując na swoim doświadczeniu, specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB rekomendują także staranną selekcję sprzedażowych słów kluczowych z uwzględnieniem elementu geolokalizacyjnego. Regionalne SEO bądź kampanie Google Ads uruchomione na konkretne obszary nie tylko zmniejszają poziom konkurencji, tym samym zwiększając szansę na wymarzoną pierwszą stronę z wynikami, ale także optymalizują bieżący koszt promocji oraz skupiają się na pozyskiwaniu dużej grupy lokalnych Klientów. Dzięki temu zaoszczędzisz dużą sumę pieniędzy, jaką możesz przeznaczyć na pozyskiwanie najwyższej jakości linków zewnętrznych w trakcie działań SEO lub na zwiększenie widełek budżetowych w najbardziej konkurencyjnych kampaniach Google Ads.

Komentarze

Zostaw wiadomość

Komentarze - Facebook

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki