Logo Przewdonik Katolicki

Sakralna przestrzeń Marketing House

Aleksandra Kiełpińska
Fot.

29 listopada 2007 roku odbyła się ostatnia w tym roku konferencja z cyklu Nowa przestrzeń dla Sacro, poświęcona budowie, renowacji, wyposażeniu i zabezpieczeniu obiektów sakralnych oraz pozyskiwaniu funduszy Unii Europejskiej wspierających inwestycje w kościołach, nad którą honorowy patronat objął biskup Zygmunt Zimowski, ordynariusz radomski. Konferęcje przygotowała...

29 listopada 2007 roku odbyła się ostatnia w tym roku konferencja z cyklu „Nowa przestrzeń dla Sacro”, poświęcona budowie, renowacji, wyposażeniu i zabezpieczeniu obiektów sakralnych oraz pozyskiwaniu funduszy Unii Europejskiej wspierających inwestycje w kościołach, nad którą honorowy patronat objął biskup Zygmunt Zimowski, ordynariusz radomski.

Konferęcje przygotowała i poprowadziła krakowska firma Marketing House, która jest specjalistą w zakresie planowania oraz organizowania spotkań o charakterze konferencyjno-targowym, skierowanych do osób duchownych.

Spotkania stanowią doskonałą pomoc odpowiadającym za zarządzanie i administrowanie parafiami, zakonami i innymi placówkami religijnymi. Na co dzień muszą oni stawiać czoła trudnym wyzwaniom w dziedzinie związanej z budownictwem, architekturą, wyposażeniem i sztuką sakralną. Doświadczenie, jakie firma zdobyła podczas organizowania seminariów m.in. w Kalwarii Zebrzydowskiej, Katowicach, Warszawie, Łodzi, Rzeszowie, Opolu, pozwoliło skumulować wiedzę na temat potrzeb oraz wymagań słuchaczy, a także pomóc im w poszukiwaniu i zdobywaniu informacji oraz wiedzy.

Wykłady i prezentacje
Na formułę konferencji składają się wykłady i prezentacje multimedialne zaproszonych firm, w przerwach pomiędzy wykładami słuchacze mają możliwość zwiedzenia ok. 20 ekspozycji. Organizator oferuje bezpłatne uczestnictwo w prezentacjach na temat m.in. pokryć dachowych, systemów odwodnień, osuszania i izolacji obiektów budowlanych, inteligentnych systemów nagłaśniających, ogrzewających, oświetlających, renowujących, upiększających (jak propozycje witraży). Tematyka ta jest stale poszerzana o nowe zagadnienia. Na końcu spotkania losowana jest wśród słuchaczy nagroda, którą funduje organizator. Jedną z takich nagród jest lotnicza pielgrzymka do Fatimy.

Różne możliwości
Dodatkowym atutem opisywanych konferencji jest fakt, iż służą one otwarciu się na nowe kontakty, wymianę opinii, nie tylko z fachowcami, ale też w samym środowisku zainteresowanych. Wspólna kawa, obiad, uczestnictwo w prezentacjach multimedialnych, losowanie nagrody integrują słuchaczy, zachęcając do rozmów. Istnieje też możliwość skorzystania z porad eksperta z zakresu funduszy pomocowych dla zainteresowanych kapitałem unijnym.

Cykle tego typu seminariów cieszą się coraz większą popularnością wśród duchowieństwa oraz innych osób z branży budowlano-konserwatorskiej. Uczestnicy sygnalizują bezpośrednio pracownikom Marketing House, jaką wartościową pomoc w dotarciu do tak potrzebnej informacji o nowościach m.in. z zakresu tematyki budowlano-konserwatorskiej oferują im te konferencje. Słuchacze, a wśród nich goście honorowi, wyrazili swoje uznanie organizatorom za ich zaangażowanie w tworzeniu przyjaznej atmosfery, która panowała podczas trwania wszystkich konferencji.

Konferencja radomska zamyka cykl jesiennych spotkań Sacro. Poprzedzające ją spotkania odbyły się w Kalwarii Zebrzydowskiej, Drohiczynie oraz Izbicku koło Opola.

Na kolejny rok zaplanowanych jest osiem tego typu spotkań w różnych regionach Polski, na które w imieniu organizatora serdecznie zapraszamy.

Komentarze

Zostaw wiadomość

 Security code

Komentarze - Facebook

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki