Logo Przewdonik Katolicki

Reklama

„Przewodnik Katolicki” jest najstarszym tygodnikiem społeczno-religijnym. Przez 120 lat dzięki naszej rzetelności oraz wiarygodności zdobyliśmy zaufanie Czytelników oraz licznych reklamodawców. Przeprowadzane ankiety oraz sygnały od naszych klientów potwierdzają fakt, że reklamy zamieszczane na łamach „Przewodnika Katolickiego” cieszą się zainteresowaniem i dużą skutecznością.

FORMATY reklamOWE

Powierzchnia Cena

II okładka

12 500 zł netto

1/2 strony na II okładce

6 500 zł netto

III okładka

9 000 zł netto

1/2 strony na III okładce

5 500 zł netto

IV okładka

12 500 netto

1 moduł

850 zł netto

2 moduły

1 700 zł netto

3 moduły

2 500 zł netto

1/3 pion

3 500 zł netto

mini junior page

4 000 zł netto

1/2 strony

4 800 zł netto

junior page

5 500 zł netto

2/3 strony

6 500 zł netto

1/1 strony

8 000 zł netto

Cennik ważny od 23 stycznia 2015 roku.
Wszelkie działania w formatach niestandardowych, insertach wycenianie są indywidualnie na życzenie klienta. 

Zlecenia reklam należy składać na minimum 12 dni przed datą wydawniczą, która przypada w niedzielę.
Redakcja zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji reklam niezgodnych z profilem pisma.

 

Rabaty

Powtórzenie w trzech kolejnych wydaniach – 5%
Powtórzenie w czterech kolejnych wydaniach – 10%
Powtórzenie w pięciu i więcej kolejnych wydaniach – 15%
Rabat dla agencji reklamowych – 15%
Rabaty dla ogłoszeń „powołaniowych”.

DOPŁATY

10% za wybór miejsca publikacji
10% za wykonanie projektu reklamy 

ZAMÓWIENIA

Magdalena Borkowska-Frąckowiak
borkowska@swietywojciech.pl
tel. 607 887 028

> POBIERZ SPECYFIKACJĘ I HARMONOGRAM WYDAŃ

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki