Czytanie na dziś: Pwt 8, 2–3. 14b–16a; Ps 147; 1 Kor 10, 16–17; J 6, 51–58
Biurko z komputerem albo laptop na kuchennym stole, komunikatory, wideokonferencje i przeciążone łącza internetowe. Pandemia przedefiniowała sposób pracy wielu z nas. Czy pokochamy home office?
Z Ewą Nowak o tym, że to nie rodzice odpowiadają za depresję dziecka oraz jak mogą czuć się chorzy na nią w czasie pandemii
Nasz mózg nieustannie przetwarza ogromne ilości informacji, dlatego aby je ocenić, stosujemy uproszczenia i schematy. Czasem jednak popełniamy błędy poznawcze, które fałszują obraz rzeczywistości.
Autorzy biografii Anny Walentynowicz dostali dobrą radę: „Ani jej nie oskarżajcie, ani nie brońcie. Spróbujcie ją zrozumieć – kim chciała być, a kim nie; kto jej w tym pomógł, a kto przeszkodził”. Posłuchali jej.
Jak pokazują badania, dzieci uczą się najwięcej przez naśladownictwo. To, jak dorośli radzą sobie w czasach epidemii, może być dla nich wyjątkowo ważną lekcją wychowawczą.
-15%
-80%
-70%
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki